ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TRÉNING 

Mindenki számára aki vásárlókkal, ügyfelekkel foglalkozik 

 

A legfontosabb kapcsolatrendszer az ügyfelek és a vállalatot képviselő munkatársak között alakul ki. E kapcsolat erősítése javítja a vállalatról alkotott képet az ügyfelekben, valamint emeli a szolgáltatások minőségét.

A tréningen végzett gyakorlatok arra tanítják az ügyfélszolgálatok munkatársait, hogyan végezhetik az eddiginél is jobban, színvonalasabban a munkájukat.

A tréning során végzett szituációs játékok segítik a a kommunikációs készségek elsajátítását, gyakorlati alkalmazását, megerősítik az önbizalmat, emelik a munkamorált, erősítik a csapatszellemet, fokozzák a lelkesedést és a kreativitást.
 

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TRÉNING

Mindenki számára aki vásárlókkal, ügyfelekkel foglalkozik

A legfontosabb kapcsolatrendszer az ügyfelek és a vállalatot képviselő munkatársak között alakul ki. E kapcsolat erősítése javítja a vállalatról alkotott képet az ügyfelekben, valamint emeli a szolgáltatások minőségét.

A tréningen végzett gyakorlatok arra tanítják az ügyfélszolgálatok munkatársait, hogyan végezhetik az eddiginél is jobban, színvonalasabban a munkájukat.

A tréning során végzett szituációs játékok segítik a a kommunikációs készségek elsajátítását, gyakorlati alkalmazását, megerősítik az önbizalmat, emelik a munkamorált, erősítik a csapatszellemet, fokozzák a lelkesedést és a kreativitást.
Szituációs paletta

- Gyakorlatok az ügyfélközpontú hozzáállás fejlesztésére.
- Gyakorlatok a telefonos kommunikáció sikeréért.
- Gyakorlatok a személyes ügyfélszolgálat minőségének javításáért.
- Gyakorlatok az ügyfelekkel való személyes kapcsolat elmélyítéséért.
- Az ügyfél igényeire való összpontosítás gyakorlása.
- Kreatív ötletelés a szolgáltatások testreszabása érdekében.
- A problémás ügyfelekkel való bánásmód fejlesztése.

Szituációs paletta
 

  • Gyakorlatok az ügyfélközpontú hozzáállás fejlesztésére.
  • Gyakorlatok a telefonos kommunikáció sikeréért.
  • Gyakorlatok a személyes ügyfélszolgálat minőségének javításáért.
  • Gyakorlatok az ügyfelekkel való személyes kapcsolat elmélyítéséért.
  • Az ügyfél igényeire való összpontosítás gyakorlása.
  • Kreatív ötletelés a szolgáltatások testreszabása érdekében.
  • A problémás ügyfelekkel való bánásmód fejlesztése.
     

Rövid, egyszerű és szórakoztató szituációs játékok az ügyfélszolgálat munkatársai, kereskedők és mindenki számára, aki ügyfelekkel dolgozik.

 

Ajánlott csoport létszám: 8-10 fő

 

Kérjen ajánlatot! 


info@sarkoziszabina.hu

Üzletfejlesztési alapozó workshopÜzletfejlesztési alapozó workshop
Induló vállalkozásoknak, startup-oknak
Ügyfélszolgálati tréningÜgyfélszolgálati tréning
Mindenki számlára, aki vásárlókkal foglalkozik
DISC és erőszakmentes kommunikációDISC és erőszakmentes kommunikáció
Mindennapi kommunikáció, és viselkedési stílusok
BurnOutBurnOut
A kiégés megelőzése és kezelése
Csapatépítés, csoportdinamikai tréningCsapatépítés, csoportdinamikai tréning
Fejlődés, motiváció, együttműködés
Én-márka workshopÉn-márka workshop
A személyiség mint márka, önmenedzselés, márka – imidzs építés